MOL Romania utilizează cookies pentru a imbunătăți structura și conținutul paginilor noastre de Internet, experiența ta ca vizitator și pentru a-ți transmite mesaje de publicitate cât mai relevante. Modifică preferințele tale alegând unul din nivelurile de cookies de mai jos. Pentru mai multe detalii despre cookie-uri, te rugăm să dai click aici.
Aceste cookies sunt esențiale și necesare pentru funcționarea corectă a website-ului. Modulele de cookie cuprinse sunt:
Nu se vor stoca:
Prin această opțiune, vei permite:
Prin această opțiune, nu vei permite:
Prin această opțiune, vei permite:
Programul MultiBonus este un program de loialitate creat şi operat de MOL România Petroleum Products S.R.L., persoană juridică română, cu sediul social în Cluj-Napoca, Bulevardul 21 decembrie 1989, nr.77, etaj 1, cladirea C-D The Office, camera C1.1, jud. Cluj, România, înregistrată cu nr. J12/729/2000 la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj, cod TVA RO 774 5470, capital social: 242.154.900 lei, Telverde: 0800.800.665, e-mail: contact@molromania.ro, căsuţa poştală: CP 110 OP 4 Bucureşti
(numită în continuare „MOL România”). În cadrul acestui Program, deţinătorii de carduri de loialitate MultiBonus pot acumula puncte în funcţie de valoarea cumpărăturilor efectuate în staţiile MOL România si MOL Partener (mentionate in Anexa 1). Posesorii cardurilor MultiBonus pot utiliza punctele de loialitate pentru bunuri şi servicii oferite în staţiile MOL România, precum şi prin intermediul website-ului www.multibonus.ro.
1.1. Card de loialitate: cardul care poartă logo-ul Programului şi este adaptat cerinţelor Programului MultiBonus.
Cardurile nominale emise înaintea datei de 01.11.2019, care au inscripţionate numele şi prenumele Deţinătorului de card, seria Cardului și / sau termenul de valabilitate, se pot utiliza în continuare atât pentru acumularea, cât şi pentru utilizarea Punctelor de loialitate, în condițiile prezentului Regulament. Valabilitatea cardurilor se prelungește automat, fară a fi necesară emiterea unui nou card.
1.2. Punct de loialitate: Este un beneficiu în cadrul Programului având asociată o valoare în bani. Valoarea nominală a unui punct de loialitate MultiBonus, la data publicării prezentului Regulament este de 0.015 lei (TVA inclus). Punctele de loialitate MultiBonus sunt valabile doar în cadrul Programului MultiBonus și pot fi utilizate exclusiv în stațiile MOL România sau pe www.multibonus.ro.
1.3. Stațiile MOL România:stații de servicii aflate pe teritoriul Romaniei, în care pot fi acumulate și utilizate puncte de loialitate pentru bunuri și servicii. Utilizarea punctelor de loialitate este posibilă pentru toate produsele și serviciile cu excepția: carburantului, rovinietelor, huvinietelor, încărcării în stație a cardurilor MOL Gift, transferului de bani, încărcării elect rice.
1.4. Stațiile MOL Partener:stații de servicii aflate pe teritoriul României, în care pot fi acumulate dar NU pot fi utilizate puncte de loialitate.
1.5. Magazinul MultiBonus: Catalog electronic actualizat periodic, care conţine vouchere electronice ce pot fi obținute în schimbul punctelor MultiBonus şi care prezintă oferta Partenerilor Programului MultiBonus.
1.6. MultiBonus.ro: website-ul www.multibonus.ro, inclusiv orice secţiune sau subpagină a acestuia.
1.7. Participant online: Orice persoană fizică, în vârstă de cel puţin 18 ani, cu capacitate de exerciţiu deplină, care accesează website-ul www.multibonus.ro, fiind interesată de datele, informaţiile, produsele şi/sau serviciile furnizate de MOL România prin intermediul website-ului, precum şi orice persoană fizică care se înregistrează pe website-ul www.multibonus.ro, care utilizează puncte de loialitate pentru produse şi/sau servicii disponibile în Magazinul MultiBonus sau pe website -ulwww.multibonus.ro .
1.8. MOL GO: aplicația disponibilă în magazinele Google Play și App Store, pe care clienții MultiBonus o pot utiliza pentru stocarea cardului MultiBonus, consultarea balanței de puncte și a tranzacțiilor din ultimele 90 de zile, pentru participarea la conc ursuri precum și pentru actualizarea preferințelor de comunicare în cadrul programului MultiBonus.
1.9. Partener Contractual MOL Multibonus: (i) Orice persoană juridică care participă în Programul MultiBonus, în calitate de emitent de Puncte de loialitate MultiBonus şi/sau acceptă ca modalitate de plată integrală sau parţială Puncte de loialitate MultiBonus, ori oferă alte avantaje financiare sau de altă natură Deţinătorilor de card MultiBonus precum și/sau (ii) orice persoană juridică cu care Grupul MOL sau MOL România încheie contracte de prestări servicii în vederea bunei desfășurări a Programului (producție, personalizare carduri, studii de piață, analize de date, comunicare prin mijloace electronice și fizice cu clienții etc.)
1.10. Cont: Este un cont aferent unui Card nominal sau nenominal, care serveşte pentru înregistrarea şi contabilizarea tranzacţiilor efectuate cu acel Card.
1.11. Cont online: este un cont individual dedicat unui Utilizator care se înregistrează online pe website-ul multibonus.ro sau în aplicatia MOL GO și care poate fi accesat de către Utilizator folosindu-se de un nume de Utilizator şi o parolă.
1.12. Formular de înscriere: Este formularul completat şi semnat de către client, disponibil în staţiile MOL România și MOL Partener, pe baza căruia se eliberează sau se reface Cardul MultiBonus.
1.13. Formular de înscriere electronic: Formularul completat şi transmis prin intermediul aplicaţiei disponibile pe website-ul www.multibonus.ro sau prin intermediul aplicației MOL Go, de către Utilizator către MOL România, pe baza căruia MOL România înscrie Utilizatorul în Programul MultiBonus şi îi emite acestuia Cardul MultiBonus virtual.
1.14. Formular de înregistrare electronic: Formularul completat şi transmis prin intermediul aplicaţiei disponibile pe website-ul www.multibonus.ro de către un Utilizator către MOL România, pe baza căruia MOL România creează un Cont online individual. Utilizatorul care solicită crearea unui Cont online trebuie să fie înscris în Programul MultiBonus şi să deţină un Card Mult iBonus anterior completării şi transmiterii Formularului de înregistrare electronic.
1.15.Utilizarea punctelor MultiBonus: este operaţiunea prin care are loc preschimbarea Punctelor MultiBonus în vouchere şi/sau servicii în staţiile MOL România sau prin intermediul website-ului www.multibonus.ro. În stațiile menționate în Anexa 2 la prezentul Regulament, precum și în stațiile MOL Partener nu pot fi utilizate puncte de loialitate .
1.16. Formular de comandă: Formularul disponibil pe site web www.multibonus.ro, pe baza căruia se comandă produse şi/sau servicii disponibile în Programul MultiBonus.
1.17. Tranzacţie:Operaţiunea individuală prin care se acumulează Puncte de loialitate la staţiile MOL România și MOL Partener, se comandă produse şi/sau servicii în/din staţiile MOL România sau prin intermediul website-ului MultiBonus.ro, se utilizeaza Puncte de loialitate, ori se verifică numărul de puncte existente într-un Cont MultiBonus, indiferent de numărul de produse sau servicii pe care le implică operaţiunea în cauză, fără a se limita însă la acestea.
1.18. Termeni şi Condiţii de utilizare a website-uluiwww.multibonus.ro: prevederile create de MOL România care definesc condiţiile şi regulile pe care. Utilizatorul online trebuie să le respecte în utilizarea website-ului www.multibonus.ro
1.19. Termeni şi Condiţii de utilizare a aplicatiei MOL Go: prevederile create de MOL România care definesc condiţiile şi regulile pe care Utilizatorul aplicatiei MOL Go trebuie să le respecte în utilizarea acesteia.
2.1. Orice client al MOL România, persoană fizică care a împlinit 18 ani cel mai târziu în ziua înscrierii in Programul Multi Bonus şi care acceptă Regulamentul de funcţionare a Programului poate participa la Programul MultiBonus prin completarea şi semnarea Formularului de înscriere în oricare din staţiile MOL România, MOL Partener sau prin completarea unui Formular de înscriere electronic disponibil pe website-ul www.multibonus.ro si în aplicația MOL GO. Participantul trebuie să completeze formularul cu date reale şi complete. MOL România nu va lua în considerare formularele incomplete, ilizibile, nesemnate sau completate incorect.
2.2. Persoanele juridice, posesoare de carduri de carburant MOL Gold Europa, MOL Gold România, MOL Gold Prepaid Romania, UTA, DKV, EuroShell sau ai altor carduri de carburant acceptate în rețeaua MOL România și în benzinăriile MOL Partener nu pot participa la Programul MultiBonus.
2.3. Serviciul Relaţii cu Clienţii MOL va fi înştiinţat în legătură cu orice modificări ale datelor personale, telefonic la numarul 0800 800 665, disponibil non-stop, cu tarif normal, prin intermediul formularului online de contact de pe www.multibonus.ro sau prin notificare scrisă la adresa MOL România Petroleum Products SRL din Bulevardul 21 Decembrie 1989, nr. 77, Etaj 1, Camera C.1.1, Clădirea C-D The Office, Cluj-Napoca, sau e-mail: datepersonale@molromania.ro.
2.4. Informare privind prelucrarea datelor personale ale Participanților. La înscrierea în program primiți o informare despre cum prelucrăm datele dvs. personale, disponibilă și pe site-ulhttps://www.multibonus.ro/protectia-datelor-cu-caracter-personal.
3.1. Participarea la Program este posibilă conform prevederilor prezentului Regulament de funcţionare. MOL România îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul de funcţionare. Regulamentul Programului este disponibil la orice staţie MOL și MOL Partener şi pe site-ul www.multibonus.ro. MOL România va notifica modificarea Regulamentului prin afişare pe pagina web www.multibonus.ro.
3.2. În urma cumpărăturilor efectuate în staţiile MOL din Anexa 1 și în stațiile semnalizate MOL Partener din România,
Participantul acumulează Puncte de loialitate. Punctele se pot utiliza pentru (i) produsele şi/sau serviciile disponibile în staţiile MOL România din Anexa 1 sau din Magazinul MultiBonus de pe website-ul www.multibonus.ro, cu excepţia carburantului, cafelei vândute prin intermediul aparatelor tip vendomat, a vinietelor pentru România și Ungaria, taxelor de drum, a încărcării în stație a cardurilor MOL Gift și MOL Gold Prepaid România, cât și pentru serviciul de transfer de bani.
3.3. MOL România poate interzice - în cazuri excepţionale - participarea la Programul MultiBonus a uneia sau mai multora dintre staţiile sale, anunţând aceasta prin afişare în incinta staţiilor (şi pe pagină web www.multibonus.ro, de la caz la caz). În acea/acele stație/stații nu se acordă Puncte de loialitate şi nici nu pot fi cedate Puncte în vederea obţinerii de produse sau servicii in cazul alimentării cu carburant sau cumpărării din magazinele din incinta staţiilor.
3.4. Nu se acordă Puncte de loialitate în cazul achiziţionării de produse cu carduri de carburant emise sau acceptate de către MOL România, cu exceptia cardului MOL Partner, MOL Partner MultiBonus și a cardului MOL Gift.
3.5. MOL România poate exclude din Program şi/sau să anuleze, din Contul clientului, Punctele acumulate până la acea dată în cazul clienţilor care nu au efectuat nicio Tranzacţie de acumulare de Puncte într-o perioadă de 12 luni consecutive.
3.6. Termenul de valabilitate a Punctelor de loialitate MultiBonus este de 3 ani calendaristici de la data ultimei Tranzacţii de acumulare de Puncte. Dacă într-o perioadă de 3 ani consecutivi, clientul nu are tranzacții de acumulare de puncte într-o statie MOL, punctele acumulate vor fi anulate în mod corespunzător de către MOL România.
4.1. Fiecare Participant are dreptul să deţină şi să utilizeze un singur Card MultiBonus. Cardul poate fi utilizat in format fizic sau electronic prin intermediul aplicației MOL GO.
4.2. Cardurile temporare emise anterior datei de 1.11.2019 pot fi utilizate doar pentru acumularea de puncte de loialitate și se dezactivează în mod automat la prima utilizare a cardului de plastic.
4.3. În situația în care clientul nu completează datele sale personale pe Formularul de înscriere și obținere consimțământ în tr-un termen mai mare de 30 de zile de la data primei tranzacții, MOL România își rezervă dreptul de a bloca facilitatea de acumulare de puncte.
4.4. Cardurile se referă la persoanele fizice şi nu la numărul autovehiculului.
4.5. Cardul MultiBonus nu este un instrument de plată.
4.6. Cardul MultiBonus este proprietatea MOL România şi poate fi utilizat doar pe teritoriul României.
4.7. Pentru a intra în posesia unui Card, Participantul la Program trebuie să completeze fizic corect şi complet Formularul de înscriere şi să-l returneze la orice staţie MOL România sau MOL Partener sau să completeze corect şi complet Formularul de înscriere electronic prin intermediul aplicaţiei disponibile pe site-ul www.multibonus.ro sau din in aplicația MOL GO.
4.8. După completarea fizică a formularului cu datele obligatorii și semnarea acestuia, clientul va primi pe loc cardul pe care il va putea utiliza pentru acumularea de puncte MultiBonus și participarea la campaniile dedicate tuturor clienților loial i.
4.9. Punctele acumulate pe card vor putea fi utilizate doar după ce:
datele clientului sunt procesate de către MOL România, dar nu mai târziu de 20 de zile calendaristice de la înscriere; în cazul în care clientul a completat o adresă de email validă pe formularul de înscriere, acesta va primi o notificare de procesare a datelor pe email
și
clientul efectuează o tranzacție de acumulare de puncte ulterior procesării datelor sale de către MOL România, respectiv ulterior primirii confirmării de procesare a datelor pe email.
În cazul în care clientul nu a primit notificarea de procesare a datelor în termen de 20 zile calendaristice de la înscriere, acesta poate contacta Serviciul de Relații cu Clienții, la numărul 0800 800 665 (linie verde, non-stop) pentru verificarea statusului cardului.
4.10. În cazul în care Cardul este deteriorat sau sistemul electronic de tranzacţionare nu funcţionează la staţie, clientul n u poate efectua niciun fel de Tranzacţie. Dacă Tranzacția nu se poate efectua din cauza unor defecțiuni ale sistemului electronic de tranzacționare, MOL România poate acorda retroactiv clientului un număr de puncte egal cu cel care ar fi rezultat în urma Tranzacției, în urma solicitării exprese a clientului și a prezentării bonurilor fiscale pentru care nu s-a realizat acumularea de puncte.
5.1. În situația în care clientul nu mai are nicio tranzacție de utilizare sau de acumulare de puncte de loialitate în ultime le 24 de luni, MOL România va bloca sau inactiva cardul respectivului client, ștergând datele personale ale acestuia din aplicația Programului MultiBonus. Acțiunea de blocare sau de inactivare atrage după sine imposibilitatea de a mai utiliza cardul respec tiv la tranzacții de acumulare sau de utilizare de puncte.
5.2. MOL România poate să blocheze și acele conturi de utilizator care nu au mai acumulat sau utilizat puncte de loialitate în ultimele 24 luni.
5.3. În situația în care clientul deține și utilizează un card de loialitate fară date asociate, astfel încât MOL România nu poate determina cine este utilizatorul de drept al cardului respectiv, MOL România își rezervă dreptul de a bloca sau de a inactiva respectivul card.
5.4. În măsura în care un client se regăsește într-unul din cazurile de mai sus, dacă dorește să beneficieze din nou de avantajele programului MultiBonus, acesta trebuie să completeze un nou formular de înscriere.
6.1. Acumularea Punctelor de loialitate: Punctele acumulate sunt evidenţiate în Contul participantului în momentul efectuării cumpărăturilor din staţiile MOL România și MOL Partener. În cazul în care există întreruperi în funcționarea sistemului de acceptare a cardului, punctele acumulate vor fi evidențiate în contul clientului în termen de maximum 2 zile lucrătoare, cu condiția ca acel card să fie citit în momentul tranzacției.
Numărul de Puncte acumulate pentru fiecare achiziţie de produse şi/sau servicii este menţionat pe bonul fiscal.
6.2. Punctele de loialitate se acordă astfel:
CARBURANT:
5 Puncte pentru fiecare litru de carburant MOL Racing Fuel 102+
3 Puncte pentru fiecare litru de carburant premium Benzină EVO 100 Plus și EVO Diesel Plus
1 Punct pentru fiecare litru de carburant Benzină EVO 95 și EVO Diesel
1 Punct pentru fiecare litru de combustibil GPL PRODUSE FRESH CORNER :
1 Punct pentru fiecare 1 RON (TVA inclus) cheltuit în staţiile MOL pentru produse şi/sau servicii Fresh Corner. Sunt produse Fresh Corner acele produse pregătite în stațiile MOL România în care a fost implementat acest concept Gastro sau produse care sunt vândute în ambalaje pe care apare sigla Fresh Corner (exemplu: cafea, sendvișuri, patiserie, mâncare caldă, băuturi proaspete din fructe etc.).
PRODUSE ȘI SERVICII DIN MAGAZINELE MOL ROMÂNIA:
1 punct pentru fiecare 1 RON (TVA inclus) cheltuit în stațiile MOL România pentru serviciile de spălătorie manuală sau automată.
1 Punct pentru fiecare 3 RON (TVA inclus) cheltuiţi în staţiile MOL România pentru produse şi/sau servicii, cu excepția produselor Fresh Corner și a serviciilor de spălătorie manuală sau automată.
1 punct pentru fiecare 10 RON (TVA inclus) cheltuiți în stațiile MOL România pentru achiziția de viniete cu valabilitate România și Ungaria.
Se acumulează Puncte pentru fiecare achiziţie de produse şi/sau servicii, acestea fiind evidenţiate pe bonul fiscal. Rotunjirea se face prin trunchiere (0,5 puncte = 0 puncte).
Deţinătorul de Card care în momentul achiziţionării de produse şi/sau servicii nu are cardul asupra sa şi/sau care nu prezintă cardul MultiBonus nu poate acumula puncte. Punctele care ar fi putut fi generate de acea cumpărare de produse şi/sau servicii nu vor fi înregistrate în Contul participantului nici ulterior.
MOL România are dreptul să nu acorde Puncte de loialitate la cumpărarea unor produse şi/sau servicii. Nu se pot acumula Puncte pentru: cumpărături achitate cu un card de carburant MOL, suma în lei plătită pentru Tranzacţiile de utilizare de Punc te efectuate în construcţia bani+puncte, pentru sumele în lei plătite pentru alimentarea cardurilor de debit sau credit de carburant, pentru sumele transferate prin intermediul serviciului Western Union
Sunt admise maximum 3 tranzacţii/zi/staţie/card, indiferent de tipul tranzacţiei.
Pentru verificarea numărului de Puncte disponibile în Contul participantului, acesta va putea solicita casierului din orice staţie MOL România eliberarea unei chitanţe separate care va conţine doar situaţia curentă a Punctelor existente în Cont, poate accesa site-ulwww.multibonus.rosau aplicația MOL GO.
Punctele de loialitate MultiBonus sunt valabile doar în cadrul prezentului Program și nu pot fi corelate cu alte acţiuni, cu excepţia cazului în care Magazinul MultiBonus sau ofertele speciale asigură o posibilitate expresă pentru aceasta.
Transferul punctelor de pe un Card MultiBonus pe un altul se poate realiza pe website -ul www.multibonus.ro, la cererea Utilizatorului care deţine punctele care se transferă sau prin email trimis pe adresa contact@molromania.ro. Punctele vor fi transferate în Contul destinatarului după aprobarea transferului de către persoana care inițiază operațiunea, dar numai dacă numărul de Puncte disponibil în Contul donator la momentul procesării cererii de transfer este mai mare sau egal cu 100 de puncte.
Unui utilizator îi sunt permise maximum 3 transferuri lunare de puncte de pe cardul propriu către un alt card MultiBonus acti v. MOL România își rezervă dreptul de a nu autoriza transferurile considerate suspecte, care în urma validărilor nu sunt recunoscute de către titularul de drept al cardului de pe care se transferă punctele.
MOL România își rezervă dreptul de a bloca un card MultiBonus către care se transferă puncte prin intermediul funcționalității website-ului www.multibonus.ro, dacă activitatea de transfer indică un comportament necinstit din partea clientului. Cardul MultiBonus va fi deblocat dacă, în urma validării sus-menționate, se dovedește că activitatea de transfer este conformă.
Comportamentul necinstit este acela care denotă intenția de a frauda și a ocoli regulile de funcționare a Programului MultiBo nus, prin utilizarea unor destinatari fictivi pentru transferul de puncte, prin operarea în rețea a unor transferuri între carduri care acumulează în mod fraudulos puncte MultiBonus etc.
Acumularea de puncte de loialitate fară achiziționarea/plata unui produs sau serviciu este neregulamentară, cu excepția situațiilor strict reglementate de MOL România și aduse la cunoștința clienților în cadrul promoțiilor, sondajelor de piață etc.
În cazul în care MOL România are suspiciuni cu privire la plata produselor sau serviciilor care au generat puncte acumulate neregulamentar, în vederea derulării Programului MultiBonus, MOL România poate contacta clientul în scopul lămuririi acestei situații.
În stațiile menționate în Anexa 2, acumularea punctelor de loialitate se va face în mod offline, în cca 24 de ore de la tranzacția la care a fost utilizat cardul de loialitate.
MOL Romania poate decide acordarea către clienții săi, înscriși în programul MultiBonus și care utilizează cardul la tranzacțiile din stațiile MOL, a unor avantaje adiționale facilității de acumulare de puncte, sub forma unor reduceri și oferte speciale. Informarea cu privire la aceste oferte, valabilitatea și condițiile de acordare se va face prin intermediul website-ului www.multibonus.ro, al aplicației MOL Go si al comunicărilor directe (newslettere, SMS-uri).
În stațiile menționate în Anexa 2 nu este posibilă aplicarea acestor campanii și oferte.
7.1. Participanții la programul MultiBonus care au sau își creează un cont online pe www.multibonus.ro pot trimite electronic recomandări de înscriere în Program unor prieteni/cunoștințe.
7.2. Recomandarea se realizează prin trimiterea unui mesaj către persoana recomandată, prin intermediul secțiunii Recomandări din contul online, acesteia din urmă alocându-i-se un cod unic de recomandare.
7.3. La utilizarea codului de recomandare de către persoana recomandată, participantul care face recomandarea va primi în contul său MultiBonus un număr de 100 de puncte.
7.4. Un participant MultiBonus poate transmite un număr nelimitat de recomandări de înscriere în Program.
7.5. MOL România își rezervă dreptul de a bloca și a șterge punctele acumulate în urma unor recomandări neconforme, însemnând că datele furnizate de clienții recomandați sunt fictive (adrese de email cu format suspect, nume și prenume suspecte etc).
8.1. Dacă un Card s-a pierdut sau a fost furat, Deţinătorul va anunţa imediat Serviciul Relaţii cu Clienţii al MOL România sau va solicita inlocuirea cardului in orice statie MOL Romania sau MOL Partener. Serviciul Relaţii cu Clienţii poate lua măsuri de blocare şi de înlocuire a Cardului exclusiv după ce a fost anunţat şi acesta va fi blocat la utilizare în termen de maxim 72 ore.
8.2. Responsabilitatea utilizării cardului revine exclusiv posesorului. MOL România nu îşi asumă nicio responsabilitate pentru eventualele pagube cauzate de pierderea, furtul sau deteriorarea Cardului, chiar şi după ce evenimentul a fost anunţat.
8.3. Dacă un Card MultiBonus deja blocat este găsit, el trebuie trimis imediat către MOL România Bucureşti, Strada Daniel Danielopolu, nr. 4-6, sector 1, în atenţia Serviciului de Relaţii cu Clienţii sau trebuie depus la orice staţie MOL România inclusă în Program.
8.4. MOL România îşi rezervă dreptul de a confisca un Card MultiBonus ilizibil, blocat sau un Card prin intermediul căruia s-au efectuat Tranzacţii contrare prezentului Regulament.
9.1. Participantul care îşi pierde Cardul, îi este furat sau îi este deteriorat, are dreptul la un Card nou.
9.2. MOL România are dreptul de a verifica dacă înlocuirea Cardului este sau nu motivată.
9.3. În cazul înlocuirii Cardului din orice motive, Cardul anterior este blocat şi nu mai este valid.
9.4. Cardul deteriorat trebuie depus la orice staţie MOL România și MOL Partener, pe bază de proces verbal de predare-primire semnat de către Deţinătorul Cardului şi semnat şi ştampilat de către casierul staţiei.
9.5. În cazul imposibilității de folosire a cardului fară culpa Participantului (de exemplu: demagnetizarea, modificare soft etc.), pe perioada de schimbare a Cardului, Participantul va beneficia de Puncte bonus care se calculează ca medie a cumpărăturilor efectuate în utimele 90 zile anterioare datei la care Deţinătorul a predat Cardul la staţie. Această prevedere nu este aplicabilă dacă în intervalul respectiv clientul utilizează un alt card pentru acumularea de puncte.
9.6. În cazul Cardurilor pierdute, furate sau deteriorate, numărul Punctelor de loialitate acumulate până în acel moment în Contul clientului rămâne neschimbat. Primirea noului Card se face pe loc, in orice stație MOL România, după anunţarea furtului sau pierderii, respectiv după predarea Cardului deteriorat.
10.1. Cardul MultiBonus este obţinut neregulamentar dacă s-a ajuns în posesia lui prin completarea unui Formular de înscriere și obținere consimțământ care nu este emis de MOL România, dacă Formularul de înscriere și obținere consimțământ/Formularul de înscriere electronic a fost completat cu date false sau, deși completat cu date reale, Formularul de înscriere și obtinere consimțământ/Formularul de înscriere electronic a fost semnat în fals sau în orice altă modalitate contrară legii.
10.2. Sunt acumulate neregulamentar acele Puncte de loialitate care au fost obţinute prin vânzarea/cumpărarea de Puncte contra unor sume de bani sau în orice alt mod care contravine Regulamentului de funcţionare a Programului MultiBonus.
10.3. Participantul care intenţionează să utilizeze Punctele pentru produse folosind un Card MultiBonus obţinut neregulamentar încalcă în mod grav prezentul Regulament şi drept consecinţă Cardul va fi blocat.
10.4. MOL România poate iniţia orice procedură judiciară sau extrajudiciară împotriva persoanei care utilizează sau incearcă să utilizeze Punctele de loialitate obţinute neregulamentar.
10.5. MOL România are dreptul să confişte Cardul care este folosit, deşi a fost anunţat anterior furtul, pierderea sau deteri orarea lui. MOL România are dreptul să legitimeze şi să noteze datele clientului care intenţionează să folosească un asemenea card.
10.6. Prezenţa Deţinătorului de card MultiBonus este necesară atât la acumularea Punctelor, cât şi la utilizarea lor. Deţinăt orul de card poate obţine puncte de loialitate exclusiv pe baza cumpărăturilor sale efective. Nu este permisă lăsarea la staţie a Cardului în scopul acumulării de Puncte. MOL România poate retrage asemenea Carduri şi poate exclude definitiv Deţinătorul de card din Program.
11.1.1. În cazul utilizării Punctelor de loialitate pentru produse şi/sau servicii, Punctele sunt retrase imediat din Contul Participantului.
11.1.2. Punctele de loialitate pot fi utilizate doar pentru următoarele produse/servicii:
11.1.2.1. Produsele/serviciile prezente în staţiile MOL România participante în program (cu excepţia produselor prevăzute la punctul 3.2).
11.1.2.2. Pentru ofertele speciale din cadrul Programului.
11.1.3. Produsele/serviciile prezentate în staţiile MOL din România (cu excepţia produselor prevăzute la punctul 3.2) pot fi achizitionate şi sub formă de plată mixtă: puncte + numerar/card bancar.
11.1.4. Utilizarea punctelor de loialitate este posibilă în stațiile MOL România menționate in Anexa 1. În stațiile MOL Partener și în cele menționate în Anexa 2 la prezentul Regulament nu este posibila utilizarea punctelor de loialitate.
11.2.1. În cazul utilizării Punctelor de loialitate pentru vouchere electronice, Punctele de loialitate sunt retrase din Contul Utilizatorului. Punctele vor fi retrase efectiv numai după ce validarea comenzii transmise de către Utilizator care contțne voucherele respective a fost confirmată în sistemul de autorizare, prin afişare în Contul online al Utilizatorului.
11.2.2. Prin accesarea Contului online, Utilizatorul poate utiliza Punctele de loialitate pentru următoarele:
produsele şi/sau serviciile prezentate în Magazinul MultiBonus sub formă de vouchere. Valoarea fiecărui voucher în Puncte, este menţionată în dreptul fiecărui produs şi/sau serviciu.
alte produse şi/sau servicii disponibile (numai) pe website-ul www.multibonus.ro, oferite în cadrul promoţiilor speciale din Programul MultiBonus.
11.2.3. Voucherele vor putea fi obţinute numai pe bază de comandă online prin completarea Formularului de comandă şi finalizarea aplicaţiei disponibile pe website în acest sens.
11.2.4. Pentru a comanda vouchere, Utilizatorul le va adăuga în coș, va completa datele solicitate în Formularul de comandă afişat pe website şi va transmite comanda în conformitate cu aplicaţia de pe website-ul www.multibonus.ro.
11.2.5. MOL România nu este răspunzătoare pentru corectitudinea şi acurateţea datelor completate de Utilizator în Form ularul de comandă. Utilizatorul este singurul responsabil şi singurul care va suporta consecinţele directe şi/sau indirecte ale încălcării obligaţiei de a completa în mod corect datele solicitate prin Formularul de comandă, precum şi prin intermediul celor lalte formulare disponibile pe website.
11.2.6. Utilizatorul cardului MultiBonus care a facut o achiziție de vouchere electronice din Magazinul MultiBonus prezentat pe www.multibonus.ro, are dreptul să notifice în scris operatorului economic că renunță la cumparare, fară penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea pe adresa de e-mail a codului de voucher.
11.2.7. Condițiile în care pot fi returnate voucherele electronice:
să se încadreze în termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii pe adresa de email a voucherului electronic de către client.
pentru a solicita returnarea unui voucher electronic, Clientul trebuie să contacteze Serviciul de Relații cu Clienții MOL Rom ânia, prin apelarea numărului verde 0800 000 000 sau prin email, la adresa contact@molromania.ro
să nu fie utilizate, integral sau partial, de către clientul solicitant. Utilizarea parțială a voucherelor va fi verificată de MOL România cu Partenerii săi, emitenți ai voucherelor electronice. Termenul de verificare definit prin acest Regulament este de 3 zile lucrătoare de la data primirii solicitării de retur.
pe durata verificărilor îndeplinirii condițiilor de retur, codul voucherului electronic va fi dezactivat și nu va putea fi utilizat de Clientul solicitant al returului.
în cazul în care, în urma verificărilor efectuate, MOL România constată că sunt îndeplinite condițiile de retur, va anula comanda clientului și va returna contravaloarea în puncte de loialitate a voucherelor, pe cardul MultiBonus utilizat de client în momentul achiziției voucherului.
11.2.8. MOL Romania nu este responsabilă pentru produsele comandate de Utilizator, de la Partenerii săi pentru care plata s-a făcut cu vouchere obtinuțe cu puncte, pe website-ul Multibonus.ro.
11.2.9. Utilizatorul înțelege și acceptă că MOL România nu este responsabilă pentru orice reclamație în legatură cu produsele comandate și achitate cu vouchere urmând să fie remediata între Utilizator și Partenerul MultiBonus, conform regulilor și politicilor acestuia din urmă, cu respectarea dispozițiilor legale.
11.2.10. Întrucât MOL România nu poate garanta disponibilitatea permanentă în stoc a tuturor voucherelor, MOL România nu va confirma comanda şi implicit procesarea comenzii, fără a putea fi ţinută responsabilă. Într-o asemenea situaţie, Utilizatorul este înștiințat să formuleze o comandă nouă cu privire la alte vouchere în funcţie de numărul de Puncte de loialitate disponibile.
Valoarea asimilată în puncte a produselor disponibile imediat la staţie se obţine prin împărţirea sumei preţurilor de raft
(inclusiv TVA 19%) la 0.015 RON/Punct (la data de 01.11.2021). Rotunjirea se face la întreg (peste 0,5 puncte = 1 Punct). MOL România are dreptul să modifice valoarea Punctului prin afişare la staţii, într-un loc vizibil, precum şi pe website-ul www.multibonus.ro.
Copia mesajului de confirmare a comenzii primit prin email şi/sau copia Formularului de comandă online și bonul fiscal/chitanţa reprezintă singurele dovezi în soluţionarea oricărei obiecţii legate de modul de executare a comenzii. Obiecţiile pot fi luate în considerare doar dacă sunt prezentate în termen de 60 zile calendaristice de la data utilizării Punctelor.
MOL România are dreptul de a oferi în schimbul Punctelor de loialitate, pe perioade de timp limitate, anumite produse care nu figurează pe www.multibonus.ro. MOL România va informa participanţii despre condiţiile în care aceasta este posibil, sau afişare la staţiile MOL si pe website-ul www.multibonus.ro.
Eventualele taxe şi impozite legate de obţinerea produsului vor fi suportate de către MOL România.
Pe durata valabilitaţii Magazinului MutiBonus, precum şi a celorlalte oferte disponibile un timp limitat pe website -ul www.multibonus.ro , în cazul acestora pe perioada expres specificată, valoarea în puncte a voucherelor prezentate în Catalog nu se schimbă.
Conţinutul website-ului/Magazinului MutiBonus (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcătuit în strânsă colaborare cu reprezentanţii mărcilor respective în România. Acestea sunt cu titlu exemplificativ, MOL România având obligația de a livra un produs similar cu cel prezentat pe website.
12.1. MOL România este îndreptăţită să corecteze Tranzacţiile eronate (Puncte acordate sau retrase în mod eronat) contabilizate în contul Participantului la Program.
13.1. Deţinătorii de card MultiBonus pot obţine de la Serviciul Relaţii cu Clienţii, prin telefon 0800.800.665 sau coresp ondenţă email: contact@molromania.ro informaţii referitoare la funcţionarea Programului, la folosirea Cardului şi la ofertele din Program. Acesta se ocupă şi de blocarea Cardurilor MultiBonus şi de reclamaţiile legate de aceste Carduri (pe bază de cerere scrisă sau telefonică).
13.2. În scopul protejării datelor personale ale participanţilor la Program şi al folosirii sigure a Cardurilor, Serviciul Re laţii cu Clienţii poate adresa întrebări în vederea stabilirii identităţii clientului.
13.3. În funcţie de aprecierea lucrătorului de la Serviciul Relaţii cu Clienţii poate fi necesară continuarea identificării prin confirmare scrisă. Într-un asemenea caz, comunicările verbale nu sunt valabile.
13.4. Dacă lucrătorul Serviciului Relaţii cu Clienţii nu a stabilit în mod corespunzător identitatea Deţinătorului de card, acesta este îndreptăţit să refuze furnizarea de informaţii către client.
13.5. MOL România are dreptul să înregistreze solicitările telefonice, în baza consimțământului exprimat de Client înainte de începerea convorbirii telefonice cu lucrătorul Serviciului de Relații cu Clienții.
13.6. Orice obiecţie legată de Punctele de loialitate acumulate/cedate pentru produse şi servicii din staţiile MOL, poate fi acceptată doar în termen de 30 zile de la data efectuării Tranzacţiei, cu condiţia prezentării bonurilor fiscale primite cu ocazia cumpărării/cedării punctelor, a copiei mesajului de confirmare a comenzii primite prin email şi/sau copia Formularului de comandă online, după caz. Reclamaţiile primite după termenul de 30 de zile calendaristice nu vor mai fi luate în considerare.
14.1. MOL România are dreptul să hotărască în orice moment încetarea Programului.
14.2. Înştiinţarea referitoare la încetarea Programului va fi afişată de MOL România cu cel puţin 60 de zile înainte de data încetării Programului, la toate staţiile sale, într-un loc vizibil. Înştiinţarea va cuprinde condiţiile detaliate privind data până la care este permisă utilizarea Punctelor în vederea obţinerii de produse.
14.3. După expirarea termenului de 60 de zile, acumularea şi preschimbarea de Puncte de loialitate MultiBonus nu mai sunt posibile. Acest Regulament poate consultat în mod gratuit de către orice persoană interesată, în orice benzinărie MOL din
România și pe website-ul www.multibonus.ro. Prezentul Regulament este valabil pe durată nedeterminată, începând cu data de
03.01.2023, data ultimei revizuiri
Denumire statie |
Adresa statiei |
Localitate |
Judet |
A1 km 316+560 st. Vintu de Jos |
A1 km 316+560 st. Vintu de Jos |
Vintu de Jos |
ALBA |
A1 km 316+560 dr. Vintu de Jos |
A1 km 316+560 dr. Vintu de Jos |
Vintu de Jos |
ALBA |
A1 km 297+900 st. Calnic |
A1 km 297+900 st. Calnic |
Calnic |
ALBA |
A1 km 297+000 dr. Calnic |
A1 km 297+000 dr. Calnic |
Calnic |
ALBA |
Sebes - Drumul Sibiului |
Str. Drumul Sibiului fn |
Sebes |
ALBA |
Sebes 2 |
str. Augustin Bena nr. 92, Sebes, jud. Alba |
Sebes |
ALBA |
PARTENER Craciunelul de Jos |
DN14B 217, Crăciunelu de Jos, Jud. Alba |
Craciunelu de Jos |
ALBA |
Arad 2 - Zimandului |
Str. Zimandului nr.3. |
Arad |
ARAD |
Arad 1 - Iuliu Maniu |
Bdul. I. Maniu nr. 56.-62. |
Arad |
ARAD |
Arad 4- Calea Radnei |
Calea Radnei, nr. 294 |
Arad |
ARAD |
Chisineu Cris |
str Infratirii nr 55 |
Chisineu Cris |
ARAD |
A1 km110+100 st. Prundu |
A1 km110+100 st. Prundu |
Prundu |
ARGES |
A1 km110+100 dr. Prundu |
A1 km110+100 dr. Prundu |
Prundu |
ARGES |
Pitesti 3 - Autostrada - Km 80 |
Autostrada Bucuresti - Pitesti, Km 80+700, com. RATESTI (Arges) |
Pitesti |
ARGES |
Pitesti 4 - Intrare Autostrada |
DN 65B, km 3+721 |
Pitesti |
ARGES |
Pitesti 2 - Balcescu 85 |
Bdul. Nicolae Balcescu, Nr. 85, Pitesti, Judetul Arges |
Pitesti |
ARGES |
CORBI MARI Autostrada A1 km 49 |
Autostrada A1 Buc- Pitesti Km.49+280 stg, Jud. Dambovita |
Autostrada A |
ARGES |
Pitesti 6 - Balcescu 206 |
B-dul Nic. Balcescu, Nr. 206, Pitesti, Jud. Arges |
Pitesti |
ARGES |
PARTENER Calinesti |
Sat Calinesti DN 7 km.96+500 |
Calinesti |
ARGES |
PARTENER Stefanesti |
sos. Bucuresti-Pitesti KM 110 |
Comuna Stefanesti |
ARGES |
Onesti - Marasesti |
Calea Marasesti fn |
Onesti |
BACAU |
Comanesti |
Str Vasile Alecsandri nr 18 |
Comanesti |
BACAU |
Bacau - 9 Mai |
Str. 9 Mai nr 84 |
Bacau |
BACAU |
Oradea 1 - Clujului |
Calea Clujului nr.231A. |
Oradea |
BIHOR |
Oradea 2 - Decebal |
Bd. Decebal nr.51. |
Oradea |
BIHOR |
Oradea 5 Episcopia |
Str Stefan cel Mare nr 89 |
Oradea |
BIHOR |
Oradea 6 Borsului |
Soseaua Borsului, nr. 39 |
Oradea |
BIHOR |
Bors 2 -Soseaua Borsului |
Sos. Borsului nr.110, judetul Bihor(intrare in tara pe dreapta) |
Bors |
BIHOR |
Salonta |
Calea Oradiei nr. 55 |
Salonta |
BIHOR |
Oradea 4 - Dimitrie Cantemir |
Str.Dimitrie Cantemir nr.26-30, jud.Bihor |
Oradea |
BIHOR |
Oradea 7 - Mestesugarilor |
Str. Mestesugarilor, Nr.32A, Oradea, Jud. Bihor |
Oradea |
BIHOR |
PARTENER Marghita |
str. I.L. Caragiale nr. 49 |
Marghita |
BIHOR |
PARTENER Alesd |
str. Bobalna 88 |
Alesd |
BIHOR |
PARTENER Auseu |
Loc. Auseu, Nr. 176/A, Com. Auseu, Jud. Bihor |
Auseu |
BIHOR |
PARTENER Tileagd |
Tileagd, str.Liliacului,nr.62, jud. Bihor |
Tileagd |
BIHOR |
Bistrita - Calea Moldovei |
Calea Moldovei nr 56 |
Bistrita |
BISTRITA |
Bistrita 2 |
Calea Dejului, nr.146 |
Viisoara |
BISTRITA |
Braila - Calea Calarasilor |
Calea Calarasilor fn. (intrare dinspre Slobozia) |
Braila |
BRAILA |
Brasov 1 - Calea Bucuresti |
Calea Bucuresti nr. 101 |
Brasov |
BRASOV |
Brasov 2 - Cristianului |
Sos. Cristianului nr. 8A. |
Brasov |
BRASOV |
Brasov 3 - Grivitei |
Bd. Grivitei nr.2A. |
Brasov |
BRASOV |
Fagaras |
str.Tudor Vladimirescu , nr.78B, jud.Brasov |
Fagaras |
BRASOV |
Codlea |
str.Barsei, nr.36, jud.Brasov |
Codlea |
BRASOV |
Brasov 4-Calea Feldioarei |
Str.Feldioarei fn(spre Sighisoara) |
Brasov |
BRASOV |
Brasov 5 |
Calea Bucuresti nr 4 |
Sacele |
BRASOV |
Rupea |
str. PE HILL, nr. 1, DN 13, loc. Rupea, oras Rupea, jud. Brasov |
Rupea |
BRASOV |
PARTENER Bod |
Bod, str. Fabricii FN, jud. Brasov |
Bod |
BRASOV |
Bucuresti - Colentina |
Sos. Colentina nr. 374E, sect 2 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Fundeni |
Sos. Fundeni nr. 161., sect 2 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Postavarul |
Sos. Postavarului nr. 24. |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Ramnicu Valcea |
Str. Râmnicu Vâlcea nr.12. |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Iuliu Maniu |
Str. Iuliu Maniu nr. 15B., sect 6 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - 13 Septembrie |
Calea 13 Septembrie 204-206A, sect. 5 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Berceni |
Str. Mariuca nr. 67, sect. 4 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Pallady No. 66 |
B-ul Theodor Pallady nr 66,Sect. 3 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Pallady No. 117 -199 |
Bd. Th Pallady nr. 117 – 199 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Corneliu Coposu |
Bd. Corneliu Coposu nr. 14 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Gara de Nord |
Str. Dinicu Golescu nr 29 sect. 1 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Valea Cascadelor |
Str. Valea Cascadelor nr 26, Sector 6, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Iriceanu |
Str serg.Ion Iriceanu nr 25-53, sect 4 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Lujerului |
Str.Lujerului fn.,sect.6 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Giulesti |
Calea Giulesti nr.39/Pod Grant, sect.6 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - 1 Mai |
B-dul Ion Mihalache, Nr. 176, Sector 1, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Oltenitei |
Soseaua Oltenitei, Nr. 83 A, Sector 4, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Decebal |
Bd Decebal Nr. 23 Sect 3, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Timpuri Noi |
Calea Vacaresti, Nr. 132 - 134, Sector 4, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Barbu Vacarescu 2 |
Strada Barbu Vacarescu, Nr. 164B, Sector 2, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Colentina 2 |
Sos Colentina 258 - 260, Sector 2, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Caramfil |
Str. N. Caramfil 76-80, sect1, Bucuresti, 014146 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Iuliu Maniu 2 |
Bd Iuliu Maniu Nr 8, Sector 6, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - 13 Septembrie 2 |
Calea 13 Septembrie nr. 293-297, sector 5, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Bucuresti - Virtutii 2 |
Sos. Virtutii nr. 22A, Sector 6, Bucuresti |
Bucuresti |
BUCURESTI |
Buzau 3 |
Sos Spatarului nr 2 |
Buzau |
BUZAU |
Resita 1 - Republicii |
DN 58B, Str. Republicii |
Resita |
CARAS-SEVERIN |
Caransebes |
E 70, KM 458, Paltinis, jud Caras-Severin |
Caransebes |
CARAS-SEVERIN |
Resita 2 - Timisoarei |
B-dul Timisoarei, Nr. 1A, Resita, Jud. Caras Severin |
Resita |
CARAS-SEVERIN |
Cluj-Napoca 1 - Observatorului |
Str. Observatorului nr. 76-78 |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Cluj-Napoca 2 - Dorobantilor |
Calea Dorobantilor nr.58-60 |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Cluj-Napoca 3 - Maresal Ion Antonescu |
Bd. Maresal Ion Antonescu fn. |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Turda 2 Calea Clujului |
Calea Clujului, nr. 120, jud. Cluj |
Turda |
CLUJ |
Dej |
str. Valcele fn |
Dej |
CLUJ |
Cluj Floresti |
Str. Avram Iancu FN, Com Floresti, jud. Cluj (DN E60 km.487+875 dreapta) |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Huedin |
Strada Horea , Nr.215, Jud Cluj |
Huedin |
CLUJ |
Cluj-Napoca 4 - Teodor Mihali (Vlaicu) |
Str Teodor Mihali Fn |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Cluj-Napoca 5 - Calea Turzii |
Calea Turzii nr.158 |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Cluj-Napoca 6 - 1 Decembrie 1918 |
Bdul 1 Decembrie 1918 fn. |
Cluj-Napoca |
CLUJ |
Constanta 1 - Mangaliei |
Str. Mangaliei fn. |
Constanta |
CONSTANTA |
Constanta 3 - Palazu Mare |
DN2A 202+450km |
Constanta |
CONSTANTA |
Eforie Sud |
Bdul Republicii nr 131 |
Eforie Sud |
CONSTANTA |
Cernavoda |
Str. Medgidia nr. 1 |
Cernavoda |
CONSTANTA |
Constanta 6 Vlaicu |
Intrarea pasajului nr 9 |
Constanta |
CONSTANTA |
Constanta 2 - Tomis |
B-dul Tomis, Nr. 310D, Constanta, Jud. Constanta |
Constanta |
CONSTANTA |
Constanta 4 - Dezrobirii |
Str. Dezrobirii, Nr. 82B, Constanta, Jud. Constanta |
Constanta |
CONSTANTA |
Constanta 5 - Bratianu |
Sos. I.C. Bratianu, Nr. 50C, Constanta, Jud. Constanta |
Constanta |
CONSTANTA |
MOL Murfatlar A2 km186+090 st. |
Autostrada A2, tronson Medgidia-Constanta, lot 13, Km 186+090 |
|
CONSTANTA |
MOL Murfatlar A2 km186+580 dr. |
Autostrada A2, tronson Medgidia-Constanta, lot 13, Km 186+580 |
|
CONSTANTA |
PARTENER Mihai Viteazu |
sat Mihai Viteazu, com Mihai Viteazu, str Tulcei nr 31 |
Mihai Viteazu |
CONSTANTA |
PARTENER Mihail Kogalniceanu |
DN2A INTERSECTIE CU DJ 228, COMUNA LUMINA, |
Lumina |
CONSTANTA |
PARTENER Mangalia |
Mangalia, bd. 1 Decembrie 1918, nr.47A, jud. Constanta |
Mangalia |
CONSTANTA |
Sfantu Gheorghe - 1 Decembrie 1918 |
Bd. 1 Decembrie 1918 fn. |
Sfintu Gheorghe |
COVASNA |
Targu Secuiesc - 1 Decembrie 1918 |
Str 1 Decembrie 1918 fn |
Targu Secuiesc |
COVASNA |
Targoviste - Mihai Bravu |
Str. M. Bravu fn (iesire spre Brasov) |
Targoviste |
DAMBOVITA |
Targoviste 2 |
Calea Bucuresti, Nr 164 |
Targoviste |
DAMBOVITA |
Targoviste 3 - Baltaretu |
Str. Col. Dumitru Baltaretu 74, Targoviste, Judetul Dambovita |
Targoviste |
DAMBOVITA |
Craiova 3 - Calea Severinului |
Str. Nicolae Titulescu Nr. 173 |
Craiova |
DOLJ |
Craiova 4 Romanescu |
Calea Unirii nr. 206 |
Craiova |
DOLJ |
Calafat |
calea Craiovei nr. 172 |
Calafat |
DOLJ |
Craiova 6 |
comuna Carcea, sat Carcea, Calea Bucuresti nr. 10 A |
Carcea |
DOLJ |
Craiova 5 - Decebal |
Strada Decebal, Nr. 17, Craiova, Judetul Dolj |
Craiova |
DOLJ |
PARTENER Dabuleni |
Str.Petre Banita nr.215, Loc.Calarasi, Jud. Dolj |
Calarasi |
DOLJ |
PARTENER Caracal |
Str. Mihail Kogalniceanu, nr. 15 |
Caracal |
DOLJ |
Galati 2 - Traian |
Str. Traian nr. 2 |
Galati |
GALATI |
Galati 1 - Cosbuc |
Str. Teodor Neculuta nr. 24 |
Galati |
GALATI |
Galati 3 - Sos. Galati - Tecuci |
Sos. Galati Tecuci km 0 |
Galati |
GALATI |
Targu Jiu - Victoriei |
Str. Victoriei nr.328 (iesirea spre Craiova) |
Tg. Jiu |
GORJ |
Targu Jiu 2 - Teodoroiu |
Strada Ecaterina Teodoroiu, Nr. 88A, Targu Jiu, Judetul Gorj |
Targu Jiu |
GORJ |
Odorheiu Secuiesc - Beclean |
Str. Beclean nr.14. |
Odorheiu Secuiesc |
HARGHITA |
Miercurea Ciuc - Brasovului |
Str. Brasovului fn. |
Miercurea Ciuc |
HARGHITA |
Gheorgheni - Kossuth |
Str. Kossuth nr. 201. |
Gheorgheni |
HARGHITA |
Gheorgheni - Gabor Aron |
Str. Gabor Aron nr.41, |
Gheorgheni |
HARGHITA |
Odorheiu Secuiesc 2 |
Str. Nicolae Balcescu |
Odorheiu Secuiesc |
HARGHITA |
A1 km 389+710 st. Ilia |
A1 km 389+710 |
Ilia |
HUNEDOARA |
A1 km 389+710 dr. Ilia |
A1 km 389+710 |
Ilia |
HUNEDOARA |
Deva - Zarandului |
DN 7, Calea Zarandului |
Deva |
HUNEDOARA |
Orastie - Armatei |
DN 7, Str. Armatei fn. |
Orastie |
HUNEDOARA |
Ilia |
DN km 414+400 |
Ilia |
HUNEDOARA |
Brad |
str Vanatorilor nr 108 |
Brad |
HUNEDOARA |
Hunedoara 2 - Avram Iancu |
Str. Avram Iancu, Nr. 20, Hunedoara, Jud. Hunedoara |
Hunedoara |
HUNEDOARA |
Petrosani 1 - Aviatorilor |
Str. Aviatorilor, Nr. FN, Petrosani, Jud. Hunedoara |
Petrosani |
HUNEDOARA |
Movilita |
Com Movilita , Calea Bucuresti nr 5 |
Movilita |
IALOMITA |
Slobozia - DN 2A, KM 62 |
DN 2A, km 62, jud Ialomita |
Slobozia |
IALOMITA |
Iasi 4 Nicolina |
sos. Nicolina nr. 7, Iasi |
Iasi |
IASI |
Iasi 5 Miroslava |
sat Bratuleni, iesirea spre Targu Frumos |
Miroslava |
IASI |
Iasi 6 Bucium |
Sos. Bucium, nr 53D |
IASI |
IASI |
Iasi 2 - Silvestru |
Intersectia Silvestru-Pod de piatra f.n. |
Iasi |
IASI |
Bucuresti - Otopeni 1 - AMOCO |
Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 127C. |
Bucuresti |
ILFOV |
Bucuresti - Odai |
Sos. Odai nr.425.-431. |
Bucuresti |
ILFOV |
Pipera |
sos Bucuresti-Nord nr 20 |
Voluntari |
ILFOV |
Bragadiru |
Soseaua Sperantei, nr 88, Bragadiru, Judet Ilfov |
Bragadiru |
ILFOV |
Bucuresti - Otopeni 2 - Mc Donalds |
DN1, km13+00 |
Bucuresti |
ILFOV |
Dragomiresti |
Tarla T.36,parcela P.171/2,171/3 |
Dragomiresti |
ILFOV |
PARTENER Afumati |
Soseaua Bucuresti-Urziceni, nr. 95A, Afumati, Jud. Ilfov |
Afumati |
ILFOV |
PARTENER Berceni |
Bd 1 Mai nr 1, Comuna Berceni, Jud Ilfov |
Berceni |
ILFOV |
Baia Mare 1 - Bd. Bucuresti |
Bd. Bucuresti nr.40 A |
Baia Mare |
MARAMURES |
Baia Mare 2 - Vasile Alecsandri |
Str. Vasile Alecsandri fn. |
Baia Mare |
MARAMURES |
Baia Mare 3 |
Str Victoriei nr 167 |
Baia Mare |
MARAMURES |
Viseul de sus |
Str Dragos Voda ,nr 132 |
Viseu de Sus |
MARAMURES |
Drobeta Turnu Severin 2 |
Simian DN6(E70), Km333+200 |
Simian |
MEHEDINTI |
Drobeta Turnu Severin - T. Vladimirescu |
Bdul Tudor Vladimirescu intersectia cu str.Alunis |
Dr.Turnu Severin |
MEHEDINTI |
Targu Mures 1 - Gheorghe Doja |
Str. Gheorghe Doja nr. 76. |
Targu Mures |
MURES |
Sighisoara - Mihai Viteazul |
Str.Mihai Vireazul fn. |
Sighisoara |
MURES |
Tarnaveni-Armatei |
Str Armatei, nr 121, Jud Mures |
Tarnaveni |
MURES |
Ludus |
Str. Republicii, nr. 58,Ludus,jud. Mures |
Ludus |
MURES |
Sovata |
str. Praidului FN ( str.Primaverii, nr.58), jud.Mures |
Sovata |
MURES |
Targu Mures 3 |
Comuna Ernei , nr,.630B |
Targu Mures |
MURES |
Targu Mures 4 |
Bdul Pandurilor nr 53 A, |
Targu Mures |
MURES |
Targu Mures 2 - 1 Decembrie 1918 |
Bdul 1Decembrie 1918 nr.242 |
Targu Mures |
MURES |
PARTENER Morareni |
Morareni nr. 160, comuna Rusii-Munti |
Morareni |
MURES |
Piatra Neamt - Traian |
Bld. Traian nr. 179 |
Piatra Neamt |
NEAMT |
Roman - Roman Musat |
Str. Roman Musat nr. 21 |
Roman |
NEAMT |
Targu Neamt |
Bld. Mihai Eminescu nr 18 |
Targu Neamt |
NEAMT |
Piatra Neamt 2 |
str Petru Movila nr 112-114 |
Piatra Neamt |
NEAMT |
Slatina - Pitesti |
Str. Pitesti fn (intrarea dinspre Pitesti) |
Slatina |
OLT |
PARTENER Corabia |
Str. Traian nr. 2 |
Corabia |
OLT |
Ploiesti 1 - Postei |
Str. Postei nr. 60. (Parcul Stejarelor) |
Ploiesti |
PRAHOVA |
Valeni |
str. Nicolae Iorga, nr.133 |
Valenii de Munte |
PRAHOVA |
Ploiesti 4 – Cantacuzino |
Bdul Grigore Cantacuzino FN, |
Comuna Blojoi, Sat Blejoi |
PRAHOVA |
Busteni |
bulevardul Independentei nr. 2B |
Busteni |
PRAHOVA |
Ploiesti 3 - DN 1, Km 63 |
DN1, km 63+00 |
Ploiesti |
PRAHOVA |
Ploiesti 2 - Strandului |
Str. Strandului nr. 42, Ploiesti, jud. Prahova |
Ploiesti |
PRAHOVA |
Zalau - Mihai Viteazul |
Str. Mihai Viteazul fn. |
Zalau |
SALAJ |
Zalau 2 |
Bdul Mihai Viteazul,nr.100J-6 |
Zalau |
SALAJ |
Satu Mare 1 - Botizului |
Str. H. Coanda fn. |
Satu Mare |
SATU MARE |
Satu Mare 2 - Aurel Vlaicu |
Str Aurel Vlaicu nr.74 |
Satu Mare |
SATU MARE |
Satu Mare 3 - Careiului |
Str. Drumul Careiului nr.7 (dupa Kaufland) |
Satu Mare |
SATU MARE |
Carei - 25 Octombrie |
Str. 25 Octombrie nr. 112 |
Carei |
SATU MARE |
Sibiu 1 - Alba Iulia |
Str. Alba Iulia fn. |
Sibiu |
SIBIU |
Medias - Pacii |
Str. Pacii fn. |
Medias |
SIBIU |
Sibiu Vestem |
Sat Vestem, Comuna Selimbar (DN 1 int.DN7) |
Selimbar |
SIBIU |
Sibiu 5 |
Calea Surii Mari FN |
Sibiu |
SIBIU |
Sibiu 2 - Vasile Milea (Selimbar) |
Str. Sibiului nr. 1 |
Sibiu |
SIBIU |
Radauti |
Calea Bucovinei FN |
Radauti |
SUCEAVA |
Suceava - Traian Vuia |
Str.Traian Vuia cu Calea Unirii |
Suceava |
SUCEAVA |
A1 km 446+890 st. Susani |
A1 km 446+890 st. Susani |
Traian Vuia |
TIMIS |
A1 km 446+890 dr. Susani |
A1 km 446+890 dr. Susani |
Traian Vuia |
TIMIS |
A1 km 428+310 st. Batesti |
A1 km 428+310 st. Batesti |
Faget |
TIMIS |
A1 km 428+310 dr. Batesti |
A1 km 428+310 dr. Batesti |
Faget |
TIMIS |
Timisoara 3 - Miresei |
Str Miresei nr 1 |
Timisoara |
TIMIS |
Timisoara 1 - Liviu Rebreanu |
Bulevardul Doctor Iosif Bulbuca, Nr 9 |
Timisoara |
TIMIS |
Timisoara 2 - Republicii |
Bd. Republicii nr.12A. |
Timisoara |
TIMIS |
Timisoara 7-Selgros |
Calea Aradului nr. 60 |
Timisoara |
TIMIS |
Timisoara 6 - Ghiroda |
Calea Lugojului nr.86 |
Ghironda |
TIMIS |
Timisoara 8 Dumbravita |
comuna Dumbravita, str. Bela Bartok FN |
comuna Dumbravita |
TIMIS |
Timisoara 5 - Constantin Brancoveanu |
Bdul L.Rebreanu inters.Bdul Const.Brancoveanu |
Timisoara |
TIMIS |
Timisoara 9 - Rebreanu |
Bulevardul Liviu Rebreanu. Timisoara, Jud. Timis |
Timisoara |
TIMIS |
PARTENER Denta |
DN 59, km 49,5, Denta, jud. Timis |
Denta |
TIMIS |
Tulcea |
str Barajului nr 3 , Tulcea |
Tulcea |
TULCEA |
Rm.Valcea 2 - Calea lui Traian 166-oras |
Calea lui Traian nr. 166 |
Rm. Valcea |
VALCEA |
Rm.Valcea 1 - Calea lui Traian 291-Centura |
Calea lui Traian nr. 291 |
Rm. Valcea |
VALCEA |
PARTENER Dragasani |
Str.Regele Ferdinand nr.269 |
Dragasani |
VALCEA |
Barlad |
str.Republicii, nr.316, jud.Vaslui |
Barlad |
VASLUI |
Focsani Automat |
Calea Moldovei Nr. 32 |
Focsani |
VRANCEA |
Focsani 2 - Calea Bucuresti |
B-dul Bucuresti F.N., jud.Vrancea |
Focsani |
VRANCEA |
1 |
Adunatii Copaceni |
sos. Bucuresti - Giurgiu nr. 4 |
Adunatii Copaceni |
GIURGIU |
2 |
Pitesti 1 - N.Balcescu (Bucuresti) |
Bd. Nicolae Balcescu fn |
Pitesti |
ARGES |
3 |
Bucuresti - Turnu Magurele |
Str. Turnu Magurele nr.110.-112. |
Bucuresti |
BUCURESTI |
4 |
Chitila |
soseaua Chitilei, nr. 242 C, sector 1 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
5 |
Bucuresti - Militari |
Bdul Iuliu Maniu nr.205-215 sect.6 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
6 |
Bucuresti - Chiscani |
Str. Chiscani nr.1 (Inters.Podul Grant), sect.1 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
7 |
Bucuresti - Barbu Vacarescu |
Str.Barbu Vacarescu nr.62-72, sect.2 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
8 |
Bucuresti - Progresului |
Strada Progresului, rr. 154, Sector 5 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
9 |
Buzau 2 - Maracineni |
DN 2 KM.116+300Com.Maracineni, |
Buzau |
BUZAU |
10 |
Glina |
DN CB nr. 305 B |
Glina |
ILFOV |
11 |
Buzau 1 Unirii - Buzau |
Bd. Unirii nr 234 |
Buzau |
BUZAU |
12 |
Focsani 1 Independentei |
Bd Independentei nr 2 |
Focsani |
VRANCEA |
13 |
Alexandria - DN 6 |
DN6, km 87, jud.Teleorman |
Alexandria |
TELEORMAN |
14 |
Vaslui 1 |
str.Petru Rares , nr.39, jud.Vaslui |
Vaslui |
VASLUI |
15 |
Pantelimon |
Bdul Biruintei nr 19 |
Pantelimon |
ILFOV |
16 |
Alba Iulia-Clujului |
Str.Clujului fn. |
Alba Iulia |
ALBA |
17 |
Vaslui 2 |
str. Stefan cel Mare, 260, jud.Vaslui |
Vaslui |
VASLUI |
18 |
Bucuresti - Giurgiului |
Sos Giurgiului nr.200, sect.4 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
19 |
Reghin - Iernutei |
Str. Iernuteni 32C-34 |
Reghin |
MURES |
20 |
Iasi 1 - Pacurari |
Str. Pacurari nr. 97-99 |
Iasi |
IASI |
21 |
Rasnov |
Calea Brasovului F.N. (DN 73) |
Rasnov |
BRASOV |
22 |
Bucuresti - Pacii |
Bd Iuliu Maniu Nr.194 Sect.6, Bucuresti, 61125 |
Bucuresti |
BUCURESTI |
23 |
Craiova 1 - Brestei |
Str. Brestei 114 |
Craiova |
DOLJ |
24 |
Arad 3-Aurel Vlaicu |
Bdul Aurel Vlaicu nr 244-246 |
Arad |
ARAD |
25 |
Campulung |
Str. Alexandru cel Bun, nr. 1A, Campulung |
Campulung |
ARGES |
26 |
Pitesti 5 - Republicii |
Str. Republicii, Nr. 220, Pitesti, Judetul Arges |
Pitesti |
ARGES |
27 |
Craiova 2 - Decebal |
Str. Decebal nr.25 |
Craiova |
DOLJ |
28 |
Vladimirescu - DN 7 jud Arad |
DN 7, Km. 534 + 310, Sat Vladimirescu, Jud. Arad |
Vladimirescu |
ARAD |
29 |
Giurgiu - Bucurestiului |
Sos. Bucuresti nr. 152 |
Giurgiu |
GIURGIU |
30 |
Aiud - Transilvaniei |
Str. Transilvaniei nr. 95 |
Aiud |
ALBA |
31 |
Botosani - Mihai Eminescu |
Intersectia Calea nationala cu str. M. Eminescu |
Botosani |
BOTOSANI |
32 |
Petrosani 2 - Ion Creanga |
Intersectia DN66 cu str.Ion Creanga |
Petrosani |
HUNEDOARA |
33 |
Floresti Prahova |
Sat Floresti, nr. 750, comuna Floresti, jud. Prahova |
Floresti |
PRAHOVA |
34 |
Turda - Stefan cel Mare |
Str. Stefan Cel Mare nr.22 |
Turda |
CLUJ |
35 |
Gura Humorului |
Str Stefan Cel Mare nr 128 BIS |
Gura Humorului |
SUCEAVA |
36 |
Hunedoara 1 - Traian |
Intersectia Bd. Traian cu Bd. Dacia |
Hunedoara |
HUNEDOARA |