Regulament

Livrare comenzi

Cand si unde primesti comanda?

Vei primi produsele comandate in termen de maximum 20 zile lucratoare de la data cedarii punctelor la statia unde ai cedat punctele sau pe care ai selectat-o prin intermediul formularului de comanda online.

Care sunt documentele necesare ridicarii comenzii?

Pentru ridicarea comenzii din statie, trebuie sa te asiguri ca ai asupra ta urmatoarele documente:

  1. actul de identitate

  2. cardul nominal MultiBonus

  3. copia bonului fiscal

  4. copia chitantei prin care se atesta ca ai cedat numarul aferent de puncte

  5. copia formularului de comanda, in situatia in care comanda a fost transmisa in statie

  6. copia mesajului de confirmare a comenzii primit prin email si/sau copia formularului de comanda, in situatia in care ai transmis online comanda

Care este procedura de ridicare a comenzii?

In cazul in care ai achizitionat produse pentru care este necesara plata unei sume de bani pe langa punctele cedate, o vei achita la inmanarea produselor si ti se va elibera un bon fiscal.

Inmanarea produselor se face doar personal. Daca nu te poti prezenta, poti imputernici in scris o alta persoana sa ridice comanda in locul tau.

La primirea produsului, vei completa si semna o dovada de primire.

Cum te asiguri ca primesti produsele comandate?

Intrucat nu putem garanta disponibilitatea permanenta in stoc a tuturor produselor si/sau disponibilitatea tuturor serviciilor prezentate pe site sau in catalog, in situatia in care produsele si/sau serviciile comandate nu (mai) sunt disponibile in stocul/oferta noastra, fie ca urmare a epuizarii stocului la nivelul companiei noastre sau al Partenerilor nostri, fie din alte motive, esti invitat sa formulezi o noua comanda pentru alte produse si/sau servicii in functie de numarul de puncte de fidelitate disponibile.

In cazul produselor iesite din fabricatie si/sau care nu se afla in stoc, ori a serviciilor ce nu mai sunt disponibile, ne rezervam dreptul:

  1. de a oferi, in locul produsului care figureaza in Catalog unul similar sau de o calitate mai buna;
  2. de a anula comanda participantului reincarcand Punctele cedate in termen de maxim 20 zile lucratoare de la data cedarii Punctelor sau
  3. de a bloca produsele la vanzare

Ce situatii particulare pot aparea?

Copia mesajului de confirmare a comenzii primit prin email si/sau copia Formularului de comanda on-line, bonul fiscal/chitanta si copia Formularului de comanda reprezinta singurele dovezi in solutionarea oricarei obiectii legate de modul de executare a comenzii. Obiectiile pot fi luate in considerare doar daca sunt prezentate in termen de 90 zile calendaristice de la data cedarii punctelor.

  1. produsul comandat ajunge mai tarziu decat in termenul prevazut

Pentru intarzierile la livrare cauzate de terti, vei primi bonusuri in puncte de fidelitate in cuantum de 0.5% din numarul punctelor cedate pentru acea comanda, pe zi de intarziere.

  1. produsul comandat este defect

Daca produsul care se livreaza prezinta defecte de fabricatie sau daca se defecteaza in termenul de garantie, te invitam sa urmezi procedura descrisa in certificatul de garantie sau alt document similar, atasat produsului. Defectele constatate in perioada de garantie se remediaza pe baza bonului fiscal/chitantei si a certificatelor de garantie.

Daca produsul livrat este deteriorat sau nu este corespunzator comenzii, poti refuza ridicarea produsului din statie (in acest caz vei mentiona acest lucru pe formularul de comanda). In acest caz, poti solicita reincarcarea punctelor aferente produsului comandat sau inlocuirea produsului.

  1. nu te prezinti sa ridici produsul in termenul prevazut

Daca nu preiei produsul in termen de 30 zile de la data comunicata pentru inmanare, acesta va fi restituit de catre statie. Punctele cedate pentru acest produs raman deduse din contul tau pana la contactarea Serviciului Relatii cu Clientii. Dupa verificarea telefonica a datelor tale de identificare, Serviciul Relatii cu Clientii poate decide reincarcarea in contul tau a numarului de puncte cedat anterior. Daca verificarea telefonica nu este elocventa, atunci Serviciul Relatii cu Clientii poate cere transmiterea prin posta a setului de documente necesare, urmand a te contacta si a-ti comunica rezultatele verificarilor. Punctele reincarcate vor fi disponibile in contul tau in maxim 20 zile lucratoare de la data terminarii verificarii de catre Serviciul Relatii cu Clientii. Pentru a obtine din nou produsul, procedura trebuie reinitiata si acesta va fi livrat in alte 20 zile lucratoare de la data reinitierii procedurii. Daca nici in acest caz nu te prezinti in termen de maximum 30 zile de la data comunicata pentru inmanarea produsului, acesta va fi returnat de catre statie, iar punctele cedate nu vor mai fi reincarcate in contul tau, indiferent de motivul de neprezentare in vederea preluarii produsului.

  1. refuzi sa preiei produsele

Daca nu preiei produsele din motive subiective (de ex. mai mare/mic, mai frumos, alta culoare etc.), vei semna la statia de unde trebuia sa preiei produsul o declaratie prin care renunti la orice pretentie. Punctele cedate pentru produsul respectiv nu se vor mai reincarca in contul tau.

Cum poti returna un produs?

Returul de produse se poate face doar in benzinariile MOL Romania participante in program, pe baza unei cereri scrise pe care o completezi in statie.

In cazul produselor returnate care prezinta defecte ca urmare a utilizarii necorespunzatoare, ne rezervam dreptul de a le refuza returul. In acest caz, pe propria ta cheltuiala, esti in masura sa soliciti reintrarea in posesia produselor returnate.

In cazul produselor returnate in stare buna, asupra carora nu se observa defecte cauzate de utilizarea necorespunzatoare, iti vom returna in termenul legal de 14 de zile contravaloarea produsului in puncte. In cazul achitarii unei sume de bani in mod suplimentar la achizitionarea produsului returnat, vei primi atat contravaloarea aferenta produsului in puncte, cat si cuantumul sumei de bani achitate.