Stații Mol

Livrare comenzi

Când și unde primești comanda?

 

Vei primi produsele comandate în termen de maximum 20 zile lucrătoare de la data cedării punctelor la stația unde ai cedat punctele sau pe care ai selectat-o prin intermediul formularului de comandă online.

 

Care sunt documentele necesare ridicării comenzii?

Pentru ridicarea comenzii din stație, trebuie să te asiguri că ai asupra ta urmatoarele documente:

1.actul de identitate

2.cardul nominal MultiBonus

 

Care este procedura de ridicare a comenzii?

În cazul în care ai achiziționat produse pentru care este necesară plata unei sume de bani pe lângă punctele cedate, o vei achita la înmânarea produselor și ți se va elibera un bon fiscal.

Înmânarea produselor se face doar personal. Dacă nu te poți prezenta, poți împuternici în scris o altă persoană să ridice comanda în locul tău.

La primirea produsului, vei semna o dovadă de primire (bonul nefiscal).

 

Cum te asiguri că primești produsele comandate?

 

Întrucât nu putem garanta disponibilitatea permanentă în stoc a tuturor produselor și/sau disponibilitatea tuturor serviciilor prezentate pe site sau în catalog, în situația în care produsele și/sau serviciile comandate nu (mai) sunt disponibile în stocul/oferta noastră, fie ca urmare a epuizării stocului la nivelul companiei noastre sau al Partenerilor noștri, fie din alte motive, ești invitat să formulezi o nouă comandă pentru alte produse și/sau servicii în funcție de numărul de puncte de fidelitate disponibile.

În cazul produselor ieșite din fabricație și/sau care nu se află în stoc, ori a serviciilor ce nu mai sunt disponibile, ne rezervăm dreptul:

1.de a-ți oferi, în locul produsului care figurează în Catalog unul similar sau de o calitate mai bună;

2.de a-ți anula comanda reîncărcând punctele cedate în termen de maximum 20 zile lucrătoare de la data cedării punctelor sau

3.de a bloca produsele la vânzare

 

Ce situații particulare pot apărea?

 

Copia mesajului de confirmare a comenzii primit prin e-mail și/sau copia formularului de comandă on-line, bonul fiscal/bonul nefiscal reprezintă singurele dovezi în soluționarea oricărei obiecții legate de modul de executare a comenzii. Obiecțiile pot fi luate în considerare doar dacă sunt prezentate în termen de 90 zile calendaristice de la data cedării punctelor.

  1. Produsul comandat ajunge mai târziu decât în termenul prevăzut

Pentru întârzierile la livrare cauzate de terți, vei primi bonus în puncte de loialitate în cuantum de 0.5% din numărul punctelor cedate pentru produsul sau produsele în cauză, pe zi de intârziere.

  1. Produsul comandat este defect

Dacă produsul care se livrează prezintă defecte de fabricație sau dacă se defectează în termenul de garanție, te invităm să urmezi procedura descrisă în certificatul de garanție sau alt document similar, atașat produsului. Defectele constatate în perioada de garanție se remediază pe baza bonului nefiscal/fiscal și a certificatelor de garanție.

Dacă produsul livrat este deteriorat sau nu este corespunzător comenzii, poți refuza ridicarea produsului din stație. În acest caz, poți solicita reîncărcarea punctelor aferente produsului comandat sau înlocuirea produsului.

  1. Nu te prezinți să ridici produsul în termenul prevăzut

Dacă nu preiei produsul în termen de 30 zile de la data comunicată pentru înmânare, acesta va fi returnat de stație către depozitul MOL România. Punctele cedate pentru acest produs rămân deduse din contul tău până la contactarea Serviciului Relații cu Clienții. După verificarea telefonică a datelor tale de identificare, Serviciul Relații cu Clienții poate decide reîncărcarea în contul tău a numărului de puncte cedat anterior. Dacă verificarea telefonică nu este elocventă pentru identificarea comenzii lansate, atunci Serviciul Relații cu Clienții poate solicita transmiterea prin e-mail sau poștă a setului de documente necesare (copia mesajului de confirmare a comenzii primit prin e-mail și/sau copia formularului de comandă on-line, bonul fiscal/bonul nefiscal), urmând a te contacta și a-ți comunica rezultatele verificărilor.  Punctele reîncărcate vor fi disponibile în contul tău în maximum 20 zile lucrătoare de la data terminării verificării de către Serviciul Relații cu Clienții. Pentru a obține din nou produsul, procedura trebuie reinițiată și acesta va fi livrat în alte 20 zile lucrătoare de la data reinițierii procedurii. Dacă nici în acest caz nu te prezinți în termen de maximum 30 zile de la data comunicată pentru înmânarea produsului, acesta va fi returnat de către stație, iar punctele cedate nu vor mai fi reîncărcate în contul tău, indiferent de motivul de neprezentare în vederea preluării produsului.

  1. Refuzi să preiei produsele

Dacă dorești să renunți la comanda plasată înainte de preluarea ei, te rugăm să contactezi Serviciul Relații cu Clienții MOL România, telefonic sau prin e-mail pentru a solicita anularea comenzii și reîncărcarea punctelor.

 

Cum poți returna un produs?

 

Returul de produse se poate face în stația MOL România din care le-ai ridicat initial, pe baza unei cereri scrise pe care o completezi în stație. La returul produselor în stație, trebuie să ai asupra ta bonul nefiscal/bonul fiscal primit la ridicarea produsului. Fără aceste documente, returul nu poate fi acceptat, iar punctele cedate și eventuala suma achitată nu vor fi restituite.

În cazul produselor returnate care prezintă defecte ca urmare a utilizării necorespunzătoare, ne rezervăm dreptul de a le refuza returul. În acest caz, pe propria ta cheltuială, ești în măsură să soliciți reintrarea în posesia produselor returnate.

În cazul produselor returnate în stare bună, asupra cărora nu se observă defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare, îți vom returna în termenul legal de 14 de zile contravaloarea produsului în puncte. În cazul achitării unei sume de bani în mod suplimentar la achiziționarea produsului returnat, vei primi atât contravaloarea aferentă produsului în puncte, cât și cuantumul sumei de bani achitate.